zaterdag 27 september 2014

mutsentijd

Het is weer helaas bijna tijd voor mutsen en sjaals.
Daarom dat een collega ook vroeg of ik een mutsje voor haar dochtertje kon haken. 
Het moest in de kleuren paars en roze gemaakt worden, 
daar deze kleuren ook terugkomen in haar nieuwe winterjas. 
Een nieuwe muts aangezien een blauw met rode muts natuurlijk niet past 
bij een groene jas afgewerkt met paars en roze. 


Ik haakte deze muts naar dit patroon van Repeat crafter me.
Ik nam hiervoor haaknaald 3,5 4
met dubbele draad stylecraft DK special kleuren fiesta en emperor.




in plaats van een grote witte knoop en zwart knoopje als ogen, 
haakte ik een rondje van wit (8 stokjes in een magische cirkel) en naaide er een klein zwart knoopje op.
Dit vond ik eigenlijk leuker staan dan die dubbele knoop. 
Hopelijk zijn mama en dochter er blij mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten