donderdag 27 februari 2014

deken update (2)

We zitten nu toch al een dikke week verder 
dus maar weer eens een update van mijn hoopje kleuren :o)

another update from my bunch of colour blankets :o)

Deken nr 1 : DE deken :
Blanket nr 1 : THE blanket : 


 Ik zit ondertussen bij met alle rijen die ik nog moest doen + een paar extra.
Vond de stersteek een heel erg leuke steek 
en toen ik dus vernam dat het deken eigenlijk helemaal niet zo lang werd dacht ik
 *oeps* ik MOET extra rijen beginnen haken dus waarom geen dubbele rij sterretjes?


 I'm finished with all the published weeks + a few extra rows.
I liked the starstitch very much and when I saw that this blanket will be a short version I thought *whoops* I have to make extra rows for sure so why not a double row of stars ?


Deken nr 2 : a granny a week
Blanket nr 2 : a granny a week 

Ondertussen bijgewerkt tot granny nr 11 : 








granny nr 6 - 11 


alle grannies tot nu toe 
every grannie until now 


3 opmerkingen:

  1. De granny's zijn mooi van kleur. En de deken wordt ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. flink aan de gang en wat mooi zeg.... gave header ook ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he!
    Ik ga ook een keer of 6 heel het deken moeten herhalen denk ik om op een deftige lengte uit te komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen