zondag 8 december 2013

how"owl" you (4)

Nog een persoonlijk how "owl" you blogje

and another personal how "owl" you blogpost

De kleindochter van mijn collega was uit haar uilenmutsje gegroeid.
Haar dochter had dit mutsje vorig jaar gekocht op een rommelmarkt
 en wou nu een groter exemplaar.

the grandaughter from my collegue had a nice owlhat but grew out of it.

Mijn collega dacht natuurlijk direct aan mij en bracht samen met het uilenmutsje ook twee bolletjes wol mee die pasten bij de jas van haar kleindochter

so my collegue asked me to make a owlhat for her.

Dit is de wol :
this is the yarn :


Dit is het na te maken mutsje : 
this is the hat


Mits een aantal kleine aanpassingen zoals geen ogen en snavel en twee koordjes om het mutsje vast te maken, want de kleindochter zit in de "ik-wil-niets-op-mijn-hoofd-en-alles-wat-er-op-mijn-hoofd-gezet-word-gaat-er-direct-terug-af" fase. moest het er ongeveer hetzelfde uit zien. 

with some modifications like no eyes and beak and two strings for the hat, it had to be a look-a-like

Ik denk dat ik toch een goede poging gedaan heb om alles na te maken.
Hopelijk is ze er ook blij mee.

I think I did a good job, hopefully she thinks too




Geen opmerkingen:

Een reactie posten