donderdag 24 oktober 2013

Naailes (2)

Bah, ik heb de buikgriep! 
  • - Thuiszitten en zoveel mogelijk contact met andere mensen vermijden wegens besmettingsgevaar.
  • zo dicht mogelijk bij de badkamer blijven want het kan elk moment weer DAT moment zijn ...
  • je super misselijk en slecht voelen, barstende hoofdpijn, buikpijn, krampen
Je kent de vervelende symptomen wel ... 

Bah!, got the stomach flu!
  • staying at home and almost no human contact because it is very contagious
  • staying close at the bathroom because every moment can be THAT moment again ...
  • being super nautious, terrible headaches, stomachepain, ...
you know all of the symptoms, ;;;

(juftine.classy.be)

Maar dat neemt niet weg dat ik mijn blogberichten dus ook kan bijwerken 
met die "extra" tijd thuis die ik dus plots kreeg ... 
(ziektes aan de positieve kant bekijken dan maar, niet waar?)

but ... now I can make a lot of blog messages with that "extra" time I got (staying positive)

eerst en vooral mijn toilettasje is af :)

first my toiletbag is finished :)



(bolletjes stof van ikea, wattine van de strik in ledeberg(gent) en knop van de veritas)


En ik heb ook eindelijk mijn kussensloop afgekregen!
Wat een rot project! 
Al de strookjes zijn met verschillende naden aan elkaar gezet. 
Het ging echt niet vooruit. Mede ook omdat onze naaigroep heel erg groot is (19 mensen) en een deel van de groep een schort aan het maken was en het andere deel dus de kussensloop. Je moest soms heel erg lang wachten tot de leerkracht terug kwam
 zodat je wist wat je nu moest afwerken.
 Ik ben blij met het resultaat, maar ook blij dat hij af is en dat ik er niet meer aan moet werken ^^
dit is de achterkant met de verschillende naden


and my pillowcover is also finsihed.
 Wat an awfull project was it. 
All those different pieces of fabric have a different seam. 
It didn't go fast, also because we have a big sewgroup (19 people) divided in a group who made the pillowcover and a group who made an apron. 
You had to wait very long before you even knew what you had to do next. 
But I'm happy with the result and 
I'm very happy that it is finished and that I don't have to work on it anymore. 
Picture above is the backside with the different seams. Next picture is the front side.



Dit is de voorkant.
(de verschillende uilenstofjes komen van het stoffenspectakel in gent.)


Nu mag ik beginnen aan de schort ...

4 opmerkingen:

  1. Oh da's zo akelig.... Heel veel beterschap!!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Fruits with a mustache,

    Knap toilettasje dat je gemaakt hebt! En veel beterschap nog :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen