zondag 22 september 2013

Naailes

In mijn goede voornemens op creatief gebied voor het jaar 2013 (klikkerdeklik)
had ik me voorgenomen als 13e goede voornemen om een naaimachine aan te schaffen en te leren naaien.

in my list for 2013 was learn to sew my point 13.

Wel ik ben in gang geschoten! *applaus*
ik kreeg voor mijn verjaardag van mijn ouders een naaimachine.
Een heel basic geval

and now I have my own sewing machine, as a present from my parents.
A very basic machine
Maar ben er super blij mee. 
Maarja alleen een naaimachine daar kom je niet ver mee. 
Dus schreef ik me in voor de cursus basis naaien. Je moest ongelooflijk snel zijn want op een paar uur waren alle plaatsen volzet. Blijkbaar is kunnen naaien nog steeds heel erg populair.
 En al enkele weken ga ik dus op maandag trouw naar de naailes.
Ons eerste werkje gaat een gewatteerd toilettasje worden.

But I'm really happy with it. But you are nothing with a sewingmachine if you can't sew so I'm taking lessons now.  the first thing we have to make is  a toiletbag.

Zover sta ik al. Het is natuurlijk niets in vergelijking met de werkjes van al die naaisterren in blogland, maar ik ben er toch best trots op ^^ en Chuana keurde het ook goed.

That's how far I'm now. It's nothing compared to the works of the sewstars in blogland but I guess I'm proud of it. I got kitty approval so I think this will work out well ;)

Onze lerares gaf ons ook al de afmetingen op voor de volgende werkjes die weg gingen maken omdat het stoffenspektakel eraankwam in gent.
Ik samen met een vriendin gingen als complete stof en naai noobs toch even een kijkje nemen daar in Flanders expo. We waren het er grondig over eens dat we volgend jaar als we wat meer ervaring hebben zeker terugkomen.
We zagen er heel wat mooie en interessante stoffen. 
Deze stofjes zocht ik uit voor onze volgende werkjes :

Owr teacher gave also the measurements for the next things we have to make.
on a fabric event I got these beauties.



1 opmerking:

  1. De handjes gaan hier van klapperdeklap (het applaus dus) ! Goe bezig. 't Zal rap een verslaving worden ! Ik ben al benieuwd naar meer leuks met jouw heerlijke buit van het stoffenspektakel !

    BeantwoordenVerwijderen