maandag 15 juli 2013

Happy Hippo (2)

De happypotamus bestaat uit 44 onderdelen :
2 octagons
 2 heptagons
12 hexagons
26 pentagons
2 nose patches

Tussen het genieten van het goede weer, barbeques en feestjes door 
(jaja mijn groot verlof is begonnen) 
haakte ik deze african flowers. 
Nu kan ik beginnen aan het in elkaar zetten. 
Dat gaat een ander paar mouwen zijn *slik*


the Happypotamus contains 44 motifs:
2 octagons
2heptagons
12 hexagons
26 pentagons
2 nose patches

I crocheted those 44 african flowers, between parties, bbq's, etc ...
This was the easy part now I have to make the happypotamus *yikes*

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al super uit en zo vrolijk... ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje...dat heb je snel gedaan!!! Ziet er nu al heel vrolijk uit!
    Ja, dat in elkaar zetten lijkt mij ook het lastigste...succes!
    Ben heel benieuwd hoe het wordt. Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit ook voor een beginnende haker goed te doen?? Ik begreep dat het patroon in het engels is??? Ik ben benieuwd naar je eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. euhm voor een beginnende haker die een beetje avontuurlijk is aangelegd is het goed te doen. Er worden eigenlijk alleen maar basissteken gebruikt. Het patroon is inderdaad in het engels maar ze heeft enorm veel foto's in haar patroon verwerkt dus het is makkelijk te volgen. Moest je het zelf willen proberen en je hebt een vraag mag je ze me altijd stellen hoor.

      Verwijderen