woensdag 6 maart 2013

Dream make share project (2)


jaja mijn tweede envelopje voor het dream make share project kan morgen de bus op.

inhoud : 

yes yes my second envelope for the dream make share project will be send tomorrow

content:

Een omhaakt kaartje met droge humor ^^

A card with crochet border and a little bit of dry humor ^^


geurkaarsje (kaneel/appel, gepassioneerd fruit (aka passievrucht), mango)
zelfgemaakte fimo - knoopjes
thee
theezakje naar eigen patroon met zelfgemaakt knoopje

Hopelijk is diegene die mijn pakketje ontvangt er erg blij mee.

Op naar adres nr 3 :o)

scented candles 
selfmade fimo buttons
tea
bag for the tea with a selfmade button

Hopefully the reciever of this package will be very happy

and now adress nr 3 :o)

(UWYH 2013 #13)


7 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat leuk en grappig die omhaakte kaart en ook je gehaakte theezakje is erg leuk voor in je tas,als je zo'n thee leut bent als ik altijd handig om wat zakjes met lekkere thee in je tas bij te hebben,want ooit hebben ze nog wel eens alleen maar gewone thee als je ergens komt!Daar zullen ze vast blij mee zijn met jou leuke enveloppe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vast en zeker hoor dat de ontvanger daar blij mee is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig pakketje, die dino is echt leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lise,
    Bij deze, de ontvanger, namelijk ik, ben er erg blij mee!!
    Ik ben zo blij met dit ontzettend leuke project van dream make share. Ik heb nu al 3 pakketjes verstuurd en ook al 3 ontvangen.
    Gelukkig ben ik inderdaad ook een ontzettende theeleut en geurkaarsjes staan hier dagelijks aan, dus ik ben benieuwd naar jouw geurtjes.
    Het mooie (theezakjes)tasje gaat, zoals hierboven al werd geopperd, met thee in mijn tas, voor als ik eens geen keus heb in thee.
    Nog veel plezier met alle knutsels en doe projecten. Ik zag je lijstje staan en die is vergelijkbaar met wat ik nog allemaal in mijn hoofd heb... Behalve dan dat ik al wel met de naaimachine overweg kan. Gewoon proberen, zo moeilijk is het niet :)

    Liefs en nogmaals bedankt voor alle moois, Nana

    BeantwoordenVerwijderen