zondag 18 november 2012

Pif van Prutzels

Deze pif ontving ik een tijdje geleden van de dame van deze blopg :Prutzels
Helaas nog op mijn oud adresje dus kon ik toen de foto niet posten van de geweldige inhoud.
Dit weekend kon ik eindelijk nog eens een bezoekje brengen aan mijn ouders en zo dus ook mijn Pif in ontvangst nemen :


Ik kreeg deze heerlijke polswarmers die ze ook al weggaf in haar give away 
en twee stempels, waar ik zelfs nog blijer van werd. 
eentje met mijn naam en een tweede dat ik nu kan gebruiken als logo 
voor al de dingen die ik maak. 
Heel erg bedankt HS ^^


4 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk zeg!! hele mooie dingen heb je gekregen, geniet er maar lekker van
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk voor je! zo'n stempel met je eigen naam lijkt me het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingen hoor!!!das zeker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen