vrijdag 2 november 2012

kersen petit four met slagroom

Hier alweer het vijfde exemplaar van de crochet along van Grietje.
deze keer kersen met slagroom.
Die slagroom vond ik het minst leuk om te maken, 
ik kreeg kramp van al die vasten in diezelfde steekjes te moeten haken. 
Vooral de laatste ronde. 
Maar het is gelukt !

Here the fifth petit four in the crochet along from Grietje.
This petit four was with cherries and whipped cream.
That whipped cream i found the least fun to make.
 I got cramps because I had to crochet all those single crochets in the same stitch. 
Especially the last round. 
But I made it !

Meedoen?/ Participate? (klikkerdeklik)
Vorige petit fourtjes? /Previous petit fours?


UWYH nr 16

7 opmerkingen:

  1. owww moeilijk misschien.. maar het lijkt wel echt op slagroom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Maar ik had al gehoopt dat je de buit reeds binnen hebt!!!(maandag op de bus gedaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te zien dat ze allemaal zo anders worden. Ik vond het haken van het slagroom juist leuk heb eerst het slagroom gemaakt toen pas de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfoe...sorry dat er op de nieuwste dan weer slagroom zit ;-)
    Ik vind deze erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit, leuk zo met die snoepjes op een schaal..

    fijn weekend,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijk gaat ook... En het is zooooo mooi, die slagroom...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen