zondag 30 september 2012

Sneak peak van het nieuwste lid van de gehaakte beestenboel


een klein voorproefje van het nieuwste lid van mijn gehaakte beestenboel. 
Een collega vroeg me of ik haar huisdier Jack zou kunnen haken voor haar drie spruiten. 
Na veel ploeterwerk, uithalen, herberekenen, terug starten is het me al gelukt om het lijf en de kop te ontwerpen en te haken, nu nog staart en pootjes en klaar ist ie. 

a little sneak peak of the newest member of my crochet animal corner. A collegue asked me if I could make her pet Jack for her three kids. After a lot of work, counting, pulling out everything, remaking ... I designed and made a head and a body for jack. Now I'm working on the tail and paws. 

1 opmerking:

  1. Nou dat ziet er spannend uit, en volgens mij super leuk in zijn geheel, ben wel nieuwsgierig hoor

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen