woensdag 30 mei 2012

Knopenvangst

Voor een aantal uiltjes was ik op zoek naar knopen die ik kon gebruiken als ogen.
 Een van mijn collega's kwam op het geniale idee 
om de kelder bij ons op het werk uit te kuisen. 
Daar vonden we een waspoederdoos vol met kleurrijke knopen. 
Ik was zo blij als een klein kind dat ik er in mocht gaan graaien 
 De knopen die ik leuk vond mocht ik hebben.
Dit hier is een deel van mijn vondst :





Dankjewel lieve collega om mij te helpen in mijn haakverslaving !!! *bloos*

3 opmerkingen:

  1. HEERLIJK een doos knopen en lekker mogen graaien

    leuk hoor

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig!!! Geef mij ook zo'n collega ! Daar heb je vast nog heel veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik zou ook door het dolle zijn met zo,n schat!!!!
    Lief uiltje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen