dinsdag 1 mei 2012

granny's here granny's there granny's everywhere part 2

Yay! Ik heb het uitgerekend ik heb in totaal 625 squares nodig om een mooi deken te vormen voor op het bed in ons nieuwe huisje. 
Dus ik zal nog heel wat te doen hebben. 
Als extra motivatie buiten dan het supermooie resultaat dat het uiteindelijk gaat worden, 
zet ik in de zijlijn een squaremeter. 
Zo kan iedereen mijn vorderingen zien.
Hier alvast al een aantal squares die ik afgewerkt heb :


yay! I need a total of 625 squares to finish my blanket for the bed in our new home. 
So I have a lot to do. 
As an extra motivation besides the wonderfull result that ultimatly will be laying on our bed.
 I put a square meter on the sideline. 
So everybody can see my progress in finishing the blanket. 
Here are a couple of squares I have finished (picture above)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten