zaterdag 7 april 2012

*Oorbelmaakmodus*

Deze namiddag weer op pareljacht geweest. *bloos*
Heb weer een heleboel nieuwe exemplaren bij.


This afternoon I went on a pearlhunt again * blush*
I got a lot of new pearls.


Maar heb er deze keer wel al een aantal oorbellen mee gemaakt. Ja ik ben trots op mezelf.
Alleen jammer dat ik veel te weinig oorhaakjes had. 
Anders had ik nog meer exemplaren kunnen maken.
Dus mijn volgende aankoop : oorhaakjes en andere oorbelbenodigdheden.

Hier heb je alvast diegene die ik vandaag gemaakt heb :

This time I made a few earrings. Yes I'm proud of myself. Too bad I had too little earthingies. So I know what I will buy next time.

Here are my earrings that I made today



Ja je ziet het goed, er staan hier drie uiltjes op de foto. 
Eentje is voor een zeer goede vriendin van me.
( Ja Kat dat ben jij) 
Ze draagt nooit twee dezelfde oorbellen en ze vond deze uiltjes toch oh zo schattig daarom heb ik ook meteen een exemplaartje voor haar gemaakt.

Yep 3 owls. One is for a special friend of mine. She never wears the same earrings so I made only one for her. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten