donderdag 26 april 2012

granny's here granny's there granny's everywhere

Na lang stil gelegen te hebben door werk, andere dingen die eerst af moesten, familiebezoeken, ... kon ik eindelijk terug werken aan mijn granny stripes plaid. Het is dan ook meteen gedoopt tot mijn onderweg project. Telkens als ik lang op de trein of op de bus zit neem ik het mee om er aan te werken. Zo vordert het ook wel snel en duurt de tijd dat je onderweg bent ook niet zo snel. Af en toe neem ik het zelfs mee naar mijn werk. Niemand kijkt er meer van op dat ik in mijn pauze mijn haaknaald tevoorschijn tover. 
Zover ben ik nu al :

After a long stop (to busy at work, other things has to be finished first, family visits ...) I finanlly could return to work on my granny stripes plaid. For now it is my "on the way" project. Whenever I take a long trip by bus or train I take it with me to work on. So I see a lot of progress lately. Occasionly I even crochet at work in my breaks. 
this is how far I am now. 

jammer genoeg ben ik slecht in het aanzetten tot draadjes weg werken. *bloos*

unfortunately I'm bad at sewing ends in * blush*



maar ik denk dat iedereen daar af en toe wel last van heeft. 

Ook ben ik gestart met en ander granny thema, namelijk granny squares. Ik vond granny squares eerst maar zeer ouwbollig maar toen ik het exemplaar van according to Matt zag was ik verkocht :

but occasionly everybody has those days 

I also started with another granny theme : the granny squares. I found granny squares very old fasioned but then I found the blanket on "according to Matt" and I fell in love...


ik snuffelde verder en kwam te weten dat hij het idee geleend had van Lucy van Attic 24 waar trouwens nog heerlijke patronen te vinden zijn. 
Dus begon ik mijn eerste poging tot haar sunny garden granny squares en het resultaat vind ik al niet slecht, 

He borrowed the idea from Lucy at Attic 24. So I started my first sunny garden granny squares and I think they are not bad. 


er is nog wat werk aan maar dat gaat wel in orde komen 
al drie af nu nog een biljoen anderen te gaan ^^



Geen opmerkingen:

Een reactie posten